Σελιδες

Monday, February 13, 2012

Κίνηση ματ-ο ρόλος του Χρύσανθου Λαζαρίδη> O Aντώνης Κομανέτσης πήρε την Ευγενία Μανωλίδου και την Άννα Βίσση στη θέση των Βόζεμπεργκ-Κουντουρά. Από την Ιόλη Πιερίδη

Mε μια κίνηση τακτικής που θα ζήλευε ο Ουίνστον Τσώρτσιλ  και θα άφηνε άναυδο τον Καρλ φον Κλάουζεβιτς, ο Αντώνης Κομανέτσης –Σαμαράς πέρασε τα ξημερώματα στην αντεπίθεση.


Ήταν γύρω στις 2 το πρωί της Δευτέρας όταν ο Σαμαράς ζήτησε από τον αρρενωπό Λαζαρίδη, ο οποίος ορκίζονταν  ότι οι εκλογές θα γίνουν στις 19 Φεβρουαρίου να πάρει άμεσα πολιτικές πρωτοβουλίες!


-Χρύσανθε, θέλω αυτή τη στιγμή να επικοινωνήσεις με την Ευγενία Μανωλίδου και την Άννα Βίσση και να τους μεταφέρεις την επιθυμία μου να ενταχθούν στη ΝΔ και να κατέβουν υποψήφιες στις εκλογές.


Ο Λαζαρίδης με το κοφτερό πολιτικό μυαλό που διαθέτει, δεν άργησε να αντιληφθεί ότι η έμπνευση του Κομανέτση ήταν ένα ακαριαίο δώρο της φύσης στον αρχηγό.
Πράγματι ο σύμβουλος του Σαμαρά βούλιαξε στη πολυθρόνα του και αφού άναψε την πίπα που τον βοηθάει να σκέπτεται, επικοινώνησε πρώτα με την Ευγενία.


-Ευγενία, είμαι ο Χρύσανθος Λαζαρίδης  και πήρα να σου πω ότι σε θέλει!..


Στην αρχή η διάσημη παρουσιάστρια ένιωσε ένα ρίγος να την διαπερνά καθώς η μπάσα αντρίκια φωνή του συμβούλου προκαλεί στις γυναίκες φαινόμενα αυτοανάφλεξης.



Αρχικά πίστεψε ότι ο Χρύσανθος είναι κάποιος συνεργάτης του Γιάννη Λάτσιου (από αυτούς που κρατάνε σφιχτά το χέρι του ισχυρού άνδρα του ΑΝΤ1 και του δίνουν κουράγιο υπενθυμίζοντάς του κάθε τόσο ότι όλοι είμαστε εν δυνάμει κερατάδες) και απάντησε


Με θέλει ο Γιάννης πίσω στον ΑΝΤ1; Κανόνισε ραντεβού όποτε τον βολεύει. Ευχαριστώ πολύ…


Αυτή τη φορά η φωνή από την άλλη άκρη του ακουστικού ακούστηκε κοφτή, αυστηρή, απόλυτη.


-Κα Μανωλίδου η ΝΔ είναι ένα κόμμα αρχών, δεν είμαστε τηλεριάλιτι και σου τηλεφωνώ εκ μέρους του κ. Σαμαρά ο οποίος θέλει να κατέβεις σαν υποψήφια βουλευτής με τη ΝΔ…


Η Ευγενία απάντησε ακαριαία


-Σ’ ευχαριστώ μοναδικέ μου Χρύσανθε. Και βέβαια θα κατέβω, κόμμα να είναι κι ότι νάναι. Εγώ βουλευτίνα θέλω να γίνω…Θα το πω και στον Άδωνη όταν επιστρέψει σπίτι αλλά η απάντησή μου είναι «ναι». Να δώσεις φιλάκια στον Αντώνη και τη Γεωργία, μπάι νταρλινγκ…


Αμέσως μετά ο Χρύσανθος, που στο μεταξύ σαν άνδρας είχε πάρει τα πάνω του, τηλεφώνησε στο κινητό της Άννας Βίσση που του το είχε δώσει ο Αντώνης.


-Ναι; Ποιος μαλάκας είναι τέτοια ώρα;
Ακούστηκε η Άννα από το καμαρίνι της.


-Άννα, είμαι ο Χρύσανθος ο Λαζαρίδης σύμβουλος του Αντώνη Σαμαρά και πήρα να σου πω…


-Δεν μας γαμάς κι εσύ και ο γρύλος σου…, συνέχισε στο ίδιο τέμπο η εθνική μας τραγουδίστρια που στο μεταξύ είχε ξεραθεί στο γέλιο.
Ρε μαλάκα δεν έχεις τι άλλο να κάνεις τέτοια ώρα και μου τηλεφωνείς για να μου κάνεις πλάκα σήμερα που πέθανε και η Γουίτνευ Χιούστον κι έχω τις μαύρες μου;


Ο Λαζαρίδης αφού μάζεψε τα κομμάτια του επανήλθε.


-Κα Βίσση είτε το πιστεύετε είτε όχι, σας τηλεφωνώ από τη ΝΔ, εκ μέρους του Αντώνη του Σαμαρά, ο οποίος θέλει να είστε υποψήφια βουλευτής με τη ΝΔ…


Η Βίσση με τα πολλά άρχισε να παίρνει στα σοβαρά τον συνομιλητή της.



Τελικά γύρω στις 5 τα ξημερώματα και αφού ο σύμβουλος Λαζαρίδης της εξιστόρησε όλες τις κατακτήσεις της ζωής του (Άννα, έχω πρόβλημα: τα κορίτσια τρελαίνονται για μένα και δεν με αφήνουν ήσυχο στη προσπάθειά μου να γίνουμε κυβέρνηση), η Βίσση πείστηκε να κατέβει με τον Αντώνη στο λαό.
Ένας αναστεναγμός ανακούφισης ακούστηκε στο γραφείο του Λαζαρίδη στη Συγγρού.



Χάρη στον ίδιο, τον Χρύσανθο, ο Σαμαράς αντικατέστησε εν μια νυκτί την Ελίζα Βόζεμπεργκ και την Έλενα Κουντουρά!..

http://www.kourdistoportocali.com/articles/9809.htm

No comments:

Post a Comment