Σελιδες

Monday, June 11, 2012

Για την σχέση μου με το ΔΗΚΚΙ

Ιφικράτης Αμυράς
Επειδή οι ερωτήσεις ωρισμένων μέσων ενημερώσεως σχετικώς με την υποψηφιότητά μου με τον ΣΥΡΙΖΑ και το ΔΗΚΚΙ, είναι δικαιολογημένες ως ένα σημείο, επαναλαμβάνω για μία εισέτι φορά ότι αυτοπροτάθηκα για υποψήφιος βουλευτής.
Δεν είμαι μέλος του ΔΗΚΚΙ, ούτε του ΣΥΡΙΖΑ, ούτε έχω οργανική σχέση με το ΔΗΚΚΙ και τον ΣΥΡΙΖΑ.
Αναδείχθηκα πολιτικώς μέσα από το κίνημα των αγανακτισμένων στις πλατείες. Συμμετέχοντας στις εκδηλώσεις των αντιμνημονιακών οργανώσεων και πολιτικών φορέων, γνωρίστηκα με κάποιους ανθρώπους από το ΔΗΚΚΙ και τον ΣΥΡΙΖΑ. Με ωρισμένους εξ αυτών κάναμε διαδικτυακές εκπομπές στις οποίες έγιναν σημαντικότατες πολιτικές αναλύσεις και αποκαλύψεις.
Ουδέποτε ετέθη ως προαπαιτούμενο ότι με τους συνομιλητές μου θα πρέπει να συμφωνούμε στις πολιτικές μας εκτιμήσεις.
Η προσπάθεια της Νέας Δημοκρατίας να με παρουσιάσει ως μέλος του ΔΗΚΚΙ ή του ΣΥΡΙΖΑ, προκειμένου να υποδηλώσει ότι το ΔΗΚΚΙ ή ο ΣΥΡΙΖΑ ταυτίζονται ιδεολογικώς με την δική μου κοσμοαντίληψη, είναι κωμικοτραγική.
Οι διαφορές απόψεων είναι σεβαστές.
Σε ό,τι αφορά το κυρίως ζήτημα, δηλαδή την επανάσταση για την ανατροπή του μνημονιακού καθεστώτος, σαφώς το ΔΗΚΚΙ και ο ΣΥΡΙΖΑ, τάσσονται υπέρ μίας ειρηνικής ανατροπής δια των εκλογών.
Αυτό είναι καθ’ όλα σεβαστό.
Έχω διαφορετικές απόψεις για το τί μπορεί να περιμένει κάποιος από το υπάρχον σαθρό καθεστώς που οδηγεί εκατομμύρια Ελλήνων στην εξαθλίωση.
Η υποψηφιότητά μου απερρίφθη από την εκλογική επιτροπή, και εκεί το θέμα τελειώνει. 
Ιφικράτης Αμυράς
11-6-2012
http://iphicratisamyras.blogspot.com

No comments:

Post a Comment